15-16 Haziran 2019 Sakarya - Çardacık Yaylası Çocuk Kampı Güncesi

O gün saat 04.30 gibi kalktım ve bir anda o günün baba oğul kamp günü olduğunu hatırladım ve hemen fırlayıp babamı kaldırdım babam niye bu kadar heyecanlısın diye sordu ben ona bugünün kamp günü olduğunu hatırlattım. Hemen kalkıp hazırlandık. Saat 05.30 gibi arkadaşım Ata’yı bekledik he bu arada Ata benden 3 yaş küçük bir arkadaşım. O da babasıyla kampa geliyordu. Onlar geldiğinde hemen eşyalarımızı indirip yolculuğa çıktık. Buluşma yerine varınca oradaki markete girdik ve kampta bize gerekli olan sebzeleri ve meyveleri aldık. Oradan ayrıldıktan sonra asıl yolculuğa başlamıştık.

Yolda o kadar güzel doğal güzellikler gördüm inanamazsınız şelaleler, ağaçlar ve bir çok şey. Kamp alanına varınca Ata ile ben hemen fırlayıp en güzel kamp yerini bulmak için aramaya başladık. Bir yer bulmuştuk hem ateş yakma yeri, hem doğal su kaynağı hem de büyük kamp ateşine yakın bir yerdi. Ailelerimiz de beğendi ve oraya çadırımızı kurmaya başladık. Çadırlarımızı kurduktan sonra sandalyeleri de koyduk ve artık yürüyüş zamanıydı. Yürüyüşe çıktığımızda beni lider seçtiler. Bana yolu tarif ettiler ve artık yürüyüşe başlamıştık. 1 Km sonra yağmurdan dolayı çamur olmuş bir yolla karşılaştık. Bu yoldan geçmek için uzun botlar gerekiyordu ama bu hiçbirimizde yoktu. Ama başka çaremizde yoktu oradan geçmek zorundaydık. Oradan geçerken çok yüksek olmayan ve çamur da olmayan bir yol gördüm. Herkesi oradan yönlendirdim. O yolu kullandıktan sonra arkama bakınca beni dinlemeyip macerayı seçen çocukları gördüm hepsi çamura batmıştı. 1Km daha yürüdükten sonra yol ikiye ayrılıyordu bir tarafta büyük bir ova bir tarafta da yollun devamı ben ovayı seçtim çünkü mola vermek için uygun bir yerdi. 15 dakika sonra kalktık ve nasıl kamp yerine gideceğimizi tartışmaya başladık. En sonunda dağ üzerinden ilerleyen bir yolun kamp alanına giden bir toprak yola çıktığını fark ettik ve hemen o yoldan ilerlemeye başladık. Dağdan giden yol bittiğinde toprak yola çıktık ve orayı yürümeye başladık. Muhteşem bir göl manzarasıyla karşılaştık. Yolun yarısına geldiğimizde bir anda bir sis ile yağmur yağmaya başladı ama biz onu takmadık ve devam ettik. Yolda dağ çilekleri gördük hepsi birbirinden güzeldi. Kamp alanına gelince çok acıkmıştık. Hemen çorbaları içip sucuk ekmek yemeye başladık. Yedikten sonra Ata ile ben futbol oynamaya karar verdik ve herkesi çağırdık. Takımları yaptıktan sonra maça başladık. Bizim takım maçı 3 – 2 yendi 2 golüm ve bir asistim vardı. Maçtan sonra hemen ateş yakmaya başlamıştık. Ateş yaktıktan sonra ortadaki büyük kamp ateşini yakmak için yardım ettik. Ateşi yaktıktan sonra orda oturduk. Saatin geç olduğunu fark edince çadırıma gidip hemen uyudum.

Sabah kalktığımızda hemen kahvaltımızı yapıp yola çıktık. Bu kampta çoooook eğlenmiştim inşallah bir dahaki sefere yine gelirim.