12-13 Eylül 2020 Kocayayla Aile ve Çocuk Kampı Güncesi - ilk kamp tecrübem

Babam bana kampa gideceğiz dediğinde pazartesiydi. Çok heyecanlanmıştım. Cuma günü alışverişe çıkıp eksikleri tamamladık. Cumartesi saat 5.30’da uyandık. Arabaya inip yerleşelim derken saat 06:00 olmuştu. Yol 3 saat sürdü. Kamp alanına varmadan bir yerde durup mola verdik. Sonra Koca Yayla’ya (kamp alanımız) doğru yola koyulduk. Aslında Sinekli Yayla’ya gidecektik ancak Volkan Abi sabah yaptığı keşifte, yaylada bulunan tüm düzlük yerlerin tomruklarla kaplı olduğunu, ağaç seyreltmesi yapıldığını söyleyip rotamızı yakında bulunan Kocayayla olarak belirledi.

Kamp alanına vardığımızda çok heyecanlıydım. İlk defa kamp yapıyordum. Daha önce hiç çadır kurmadığım için nasıl kurulduğunu öğrendim. Daha sonra çadırı kurdum ve içini yerleştirdim. Yerleştirdikten sonra yemek hazırladık.

Yemeği yedikten sonra etrafta gezinmeye başladım. Ormana girdim ve ormanda yürüdüm. Orman ilgimi çektiği için orada yürüşe kadar ormanda kaldım. Ormandan çıkınca yürüyüşe başladık. 6.5 km yürüdük. Bu 6.5 km benim için çok eğlenceliydi. Yolda yaylalar gördük. Yaklaşık 2 saat kadar yürüdük ve yaylaya geri döndük. Koca Yayla’ya geldiğimizde bir inek sürüsü yanımızdan geçti. İlerleyen saatlerde kamp ateşi yakıldı. Ateşin başında ısındık. Sonra ateşin başında sucuk pişirdik. Pişirdiğimiz sucukları yedik. Sonra yağmür yağdı. Yağmurluklarımızı giyip kamp ateşinin yanında uyku tulumlarının içinde nasıl uyunacağını öğrendik. Bugün bütün hava olaylarını yaşamıştık.

Sis,yağmur,güneş. Bütün hava olaylarında nasıl kamp yapılacağını tecrübe ettik. Gece olunca uyku tulumlarımızın içine girip uyuduk. Benim için çok güzel bir geceydi. Uyandığımızda saat 7.30’du. Uyku tulumlarımızdan çıkıp kıyafetlerimizi giydik. Yemek yiyip arabaya eşya taşıdık. Çünkü bu gün eve doğru yola çıkacağız. Yemekten sonra yürüyüşe çıktık. Yürüyüş 7  km idi. Hava yağmurluydu. Bu yüzden yürüyüş benim için daha da bir eğlencli oldu. Yürüyüşte farklı  farklı yaylalar gördük. Kamp alanına dönünce çadırları topladık. Sonra Koca Yayla’daki son yemeğimizi yedik ve dağdan aşağıya indik.

Benim için çok eğlenceliydi. Geçirdiğim en güzel haftasonlarından biriydi.