Ercuva Yaylası Çocuk Kampı - 17 Mayıs 2014

Yolculuk tarihimin en fena trafik sorunu ile başladı kamp sabahı. Yaşayacağımız 2 günü düşünerek inat edenlerle geçte olsa buluştuk. Erken gelebilen aileleri yolu bilen Gürkan ile gönderdikten sonra bende kalan aileleri alarak kamp alanımıza ulaştık hızlıca.

İnönü yaylası izciler tarafından doldurulduğundan ve gün boyu sürekli olarak çok gürültü yapacaklarından dolayı biz ercuva yaylasına çıktık.

Hızlıca kampımızı kurup yemekler atıştırıldı. Yürüyüşümüzü yaptık. 6.5 km eglenceli keşifler ve tırmanışlar yaparak tamamladık.

Kalabalık olduğumuzdan kamı geniş tuttuk. Ateşimiz ortada planladık. Çadırları da ateşten uzakta tuttuk.  Tabii geç kaldığımızdan akşam yemeği saatleri biraz sıkıştı. Buna rağmen tüm katılımcılar çok dirençli idi. Tüm planlanan işler bittiğinde yemekler yenmiş çocuklar gece yürüyüşü istemekteydi. Bu yürüyüşü ve yıldız gözlememizi bitirdikten sonra döndüğümüzde çocuklar teker teker uykuya gitmek istediklerini söylüyorlardı.

Gece uzun ve sıcak ve bol yıldızlı bizimdi artık.

Gece Çiğ yapmış hertaraf buz tutmuştu. Mayıs ayında beklemediğim bir soğukta uyuduk. Sabah kapalı bir havaya uyandık.  Bulut yağışı oldu. Dolu yağdı. Ama gözlemim cevresi bştu hava açacaktı. Öylede oldu. Ertesi gün yürüyüşümüzü farklı ibr yöne yaptık. Ben bu yürüyüşlerde herzaman gitmediğimiz tarafa yapmayı seviyorum. Hertarafı öğrenmiş oluyoruz.

Ertesi gün 19 mayıs tatili olduğundan 6 aile 1 gece daha kalmaya karar verdik. Ne iyi yapmışız. Çocukların yüzünü görmedik diyebilirim.

Bol tırmanmalı, koşuşturmalı, köpek peşinde bir kamp oldu. Bol bol çocuklarımızda yapacağımız seyahatleri konuştuk.

Başka bir kampta görüşmek üzere